štvrtok 9. decembra 2010

Číslovanie Riadkov Textu

Práve som sklepal úplne jednoduchú utilitku na očíslovanie riadkov textu. Som strácal nervy na internete, snažil som sa nájsť nejakú on-line javascriptovú chujovinu čo by toto pre mna urobilo, ale napokon som sa odhodlal si to za 10 minut sklepať sám. Nájdete ju tu.

Nad kvalitou kódu som dlho hlavu nelámal, tak pardón, že to je dosť suboptimálne. Kód nasleduje:
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
  <head>
    <title>Add Line Numbers</title>
    <script type="text/javascript">
        function addLineNumbers(){
                var el = document.getElementById('input-text');
                var str = el.value;
                var lines = str.split('\n');
                var output = "";
                for(var i = 0; i<lines.length; i++)
                {
                    output += "" + (i+1) + "\t" + lines[i]+'\n';
                }
                el.value = output;
        }
    </script>
  </head>
  <body>
  <button onclick="javascript:addLineNumbers();">Add Line Numbers</button><br/>
    <textarea id="input-text" cols="80" rows="40"></textarea><br/>
  </body>
</html>

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára